Svar

Delar ju häst med Erin, så hon har Mingus 3-4 ggr/ veckan medan jag har honom 3-4ggr/veckan ibland mer eller mindre. Det gäller att planera planera planera. Om jag ska bestämma mig för att gymma på måndag får jag se till att Erin tar Mingus, eller att jag går med Mingus så han vilar den dagen om det är en bra dag att han vilar på osv! Eller så får gymma någon annan dag om det inte går ihop! Allt går om man vill :) Dock vet jag INTE om jag skulle haft tid med det om jag hade haft egen häst heltid mer än på helgerna och nån vardag!
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker att det är ganska lätt att hinna med och jag är bara hästledig en dag i veckan :)

Svar: du är såå effektiv haha! :D
Sara Hermansson

2013-01-25 @ 10:12:08
URL: http://granaryttarna.se
Postat av: Anonym

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2013-03-17 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0