Största rädsla i ridsporten!

Jag är rädd för att tappa hästar. Blir sååå rädd när hästar springer lösa mot vägen osv, fick panik och började gråta när hästarna från förra stallet kom lös och skena runt.. Jag var rädd, så sjukt jävla rädd att nånting skulle hända dom. Men som tur var fick vi tag på dom efter en timme. Det var verkligen en hemsk sak jag aldrig vill vara med om igen. Samma sak om någon häst skulle rymma!
Notera grimskaftet på bilden. Jag skulle släppa oscar på betet men när vi stod och skulle släppa dom stack han bara helt plötsligt och jag hade inte någon chans att göra något. Så var bara att släppa! Som tur var klarade han sig utan någon skada på grund av grimskaftet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0