Min dag hittils!

Tänkte att ni kunde få höra lite om min dag, som egentligen skulle ha tillbringats på Solna ridskola. Men hade en läkartid istället på Huddinge för att min rygg är sne. Vi fick snacka med en tjej som skulle typ motivera mig till att träna eller så för ryggens skull men det behövde hon inte när jag sa att jag red 4 gånger i veckan vilket var jättebra då man har upprätt hållning när man rider. Vi behövde inte göra något just nu, ska åka tillbaka och röntga igen om ett halvår så får man se vad som händer. Hoppas den inte blir mer sne bara.  5 grader till sååå, nej tack.. När vi kom hem var jag dötrött så jag har sovit i två timmar nu, så nu ska lägga tid på skolarbete och fira min brorsa som fyller år! Ska försöka uppdatera er om procenten + film med mera men vill först ha tag i protokollet. 
Annars har Erin varit i stallet och ridit lite lugnt på Mingus. Hennes kompis fick även skritta lite. Hade gått superbra :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej, jättekul att jag hittade din blogg. Har nämnligen också en åstratorpare..
Han heter Åstratorps Medaljong.
Lycka till med lille Mingus. Känner faktiskt en av hans förra ägare för en lång tid sedan:)

Svar: Jaha vad roligt! Åh tack detsamma! :D
Sara Hermansson

2013-01-07 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0