Dressyrlektion // Lisa

Idag red jag dressyrlektion för Lisa! Mingus var lite halvseg men endå okej. Beror mycket på kylan oså inte helt mjuk i sidorna! På förra tävlingen var han kanon eftersom vi hade gått med honom flera gånger om dagen dagarna innan. I vilket fall låg fokus på galoppdelen i LC:2. Mycket hur volterna är med mera, då jag inte visste helt hur stora och var man ska svänga exakt, så fick jag jättebra tips av Lisa! Gick helt okej, Minge var duktig osåå men ingen wow känsla! Annars har vi lite smått inplanerat som jag skriver senare! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Galet fina ! :)

Svar: tack så mycket! du & din ponny också! :D
Sara Hermansson

2013-01-20 @ 20:32:53
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: A

Var du på brs?? Vart står du uppstallad!? :)

Svar: ja tävlade där! I vallentuna :)
Sara Hermansson

2013-01-20 @ 22:33:44
URL: http://justamandaagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0