LC:1 Väsby ridklubb 30/9, SÅ NÖJD!

Aldrig har det gått så bra! :D Mingus fattar galoppen helt perfekt så fort jag lägger till skänkeln! Det blev två 5:or på ökad steglängd i traven snett igenom för att han slog sig fri lite samt uppridningen i slutet då han var ojämnt uppställd och något över tygeln. Resten var 6:or & 7:or, åh galoppen var så himla fin! Han hade inte en tanke på att bryta av, jag bara satt och log genom programmet för han var verkligen duktig! Våran bästa programridning någonsin. Blev 61,85%

Men sen var det så att dommaren dömde knasigt. När det inte ens ska vara formkrav i LC:1 så får många under 50% och 60%. I min klass (privatponny) var det bara tre stycken med. Men sen i storhästklassen & lektionsponny klassen så var det 14 startande i LC:1 , alla dom fick under 60-50% vilket var jättekonstigt. Så jag kom två allt som allt om alla LC:1or hade tävlat mot varandra. Helt sjukt att bara TVÅ stycken red godkänt på LC:1 när det var många som förtjänade godkänt?!?!  Aja Mingus var så BÄST 
Men vet ni var det sämsta var? INGEN FILMA! min bästa runda och sen filmar ingen :'(
Lägger upp bilder när jag får dom av Amanda! :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att det gick bra!

Svar: taack :D
Sara Hermansson

2012-09-30 @ 18:50:01
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin bild! (;

Svar: tack :)
Sara Hermansson

2012-10-01 @ 08:01:31
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0