Mitt första riktiga inlägg - Tankar

Från och med nu har jag en helt egen blogg. Känns riktigt konstigt faktiskt! Har aldrig haft det om man inte räknar med en blogg jag hade typ i två dagar när jag var kanske 11 år. Kommer inte ens ihåg vad den bloggen hette haha! Jag känner på mig att det här kommer bli bra, jag älskar ju att leverera inlägg, fast det blir alltid roligare med lite respons.  
Min allra första riktiga relation till en häst var denna ponny, Danny Kaye. Jag lärde mig sjukt mycket på honom i både hantering och ridning. Även tömkörning och hantering av lite bråkiga hästar.
 
Nu vill jag veta om ni vill se mer bilder från när jag var hos Kaye? Har väldigt många ovisade från Ankängen. Här över är en av mångamånga fler! Isåfall får ni kommentera!

Kommentarer
Postat av: Klara

jag vill se :-)

Svar: :D
Sara Hermansson

2012-09-28 @ 15:24:32
URL: http://klaarasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0