Dagens ridpass - Vince

 
Bildkälla
Idag fick jag rida den här söta ponnyn Vince. Riktigt trevlig ponny som lyssnade bra på skänkeln och hand. Mjuk och fin i munnen. Han kändes fin i alla gångarter. Häftig stor galopp, dock lite svårfattad som Mingus! Fast han fattade några gånger jättefint! Vi fick självständigt värma upp hästarna i en kvart. Då checkade jag av så att jag fick fram och tillbaka honom med halter och igångsättningar i skritt och trav! Fick även värma upp i galopp sen och han galopp var rolig! Sen så red vi som i en åtta först 15 metersvolt sen snett igenom 15 metersvolt och snett igenom.
Såhär. Haha fin ritning! Det får duga iallafall.
Blå = trav
Röd = skritt
 
Kan absolut tänka mig att rida honom nästa gång! Idag slapp vi stalltjänst och teori. Slutade jättetidigt, chill! Var så trött så tog en powernap på nån timme.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv. Tack detsamma :)

Svar: :D
Sara Hermansson

2012-10-01 @ 21:47:51
URL: http://barbackaponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0