Vilse i skogen!

Blev inte riktigt som planerat! Skulle ha ridit ut med Linn men sen dog hennes mobil så jag får inte tag på henne och Mingus ville knappt gå vidare när vi gått över vägen. Så jag vände tillbaka vi fick typ vada över en sjö på åkern också.. Mingus skydd va genomdränkta i vattnet :o Ska aldrig mer rida där förrens det har torkat lite! Jag red iallafall på en egen tur där vid gällsta. Galopperade lite in på en annan liten väg, sen tillbaka. Mingus var jättetaggad!! Sen red vi in i skogen vid åkern! Red vilse i där för det var massa stigar och jag råkade ta fel. Så kom fram till ett träd som sen ledde till skogen vid slingan. Tur är hittar man ju ut lätt i "granaskogen"!  Men ÅÅH vad det är blött i marken nu!! PÅ alla åkrar, i skogen, typ ÖVERALLT :( Kan ju också meddela att det var ett rådjur 5 m ifrån Mingus som hoppade fram på åkern och jag blev jätterädd medans Mingus inte brydde sig. Knaseponny!! :DEfteråt så fixa jag han som vanligt stretcha osv och masserade lite i nacken.
Åh va gullig han var, sänkte huvudet och typ sov. ♥
Vilse i skogen
Lite tråkigt med mobilbilder, men bättre än inget! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahhah, aw! låter jobbigt :c

Svar: haha jaa lite menmen :D
Sara Hermansson

2012-10-04 @ 21:31:35
URL: http://mirakelponnys.blogg.se
Postat av: Fanny

Sv. Tack så jättemycket fina du! <3

Svar: så lite :D <3
Sara Hermansson

2012-10-04 @ 22:00:26
URL: http://www.fannylindgren.webblogg.se
Postat av: TeamWilmaM, din nya favoritblogg

sv: aww, tack :') <3

Svar: :D <3
Sara Hermansson

2012-10-04 @ 22:08:59
URL: http://teamWilmaM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0