Sovmorgon idag då!

Har precis vaknat nu. Orkade inte blogga något mer igår, då jag var så sjukt trött. Igår gjorde jag inget speciellt eller efter skolan åkte jag med Mickan & Amanda och kollade på Stockholm ridsport, DÖR över doms grejer. Man vill ju bara ha ALLT! Skulle egentligen köpt min kavaj som jag redan har testat men mamma kunde inte komma. Inatt drömde jag en jättekonstig dröm om att jag och Erin skaffade två till d-ponnysar och Danny Kaye min gamla foderponny, väldigt konstig dröm. :o Vet inte vad som hände med Mingus, sen vaknade jag.. Nu ska jag fixa mig inför Solvalla! Dom sa förra gången att det skulle bli en utmaning den här gången, så vi la se! :)
Två helt ovisade bilder från när vi var hos finaste Kaye! 
Den som inte har haft kärleken till en häst har inte upplevt äkta kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad ska du köpa för kavaj nu då?? :D <3

Svar: pikeur epsom :D <3
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 20:53:30
URL: http://granaryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0