Så jävla misslyckad

Idag gick inget bra. Till att börja med var han förjävlig att knoppa, skulle gå fram och tillbaka precis hela tiden.. Sen på framridningen kändes han som ett tuggummi, tog inte skänkeln trots mina sporrar. När vi kom in på banan ville Mingus inte fatta galopp.. Efter några försök gick det! Sen red jag och jag tänkte bara att få programmet gjort med noll känsla, sen glömmer jag en volt och rider in på halten direkt! Sen när jag gjort de så glömmer jag halten! Fyfaan vad dålig jag är! Resten en av programmet minns jag inte så mycket men det gick inge bra iallafall, en positiv grej var att Mingus fattade galopp som jag såg i filmen och fick tydligen en 8:a på en galoppvolt och en travvolt + fri skritten. Och där såg det inte lika segt ut som det kändes! Men grymt besviken över att jag red fel! Första och sista gången hoppas jag verkligen! 58,92 % ( där ingår 6minus.. )
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Men ni var superduktiga ändå! Jag red en ritt på 52% utan några fel alls.. Kämpa på, ni når toppen!

Svar: aw tack så jättemycket det värmer verkligen!! <3
Sara Hermansson

2012-10-28 @ 08:33:30
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va glad! Första (& ändå) gången jag tävla i dressyr fick jag 53 % & det var enligt mig felfritt! :o

Svar: jadå men hade ju fått mycket bättre om det inte varit för jag hade ridit fel två gånger :(
Sara Hermansson

2012-10-29 @ 11:22:34
URL: http://pownietjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0