Grym dag!

Idag var det somsagt Solvalla. Idag var det jätteroligt, vi fick för första gången köra på banan! Jag och Lalla fick dela på en ponny som hette Tibbe, den var lite galen! Det var sjukt kul att köra på själva banan, mycket roligare än i skogen. Vi fick köra om varandra med positionsbyten och vår häst var supertaggad. Han studsade, galopperade och sparka bakut en gång då jag körde ut! Gud vad vi skrattade efter haha! Efteråt skulle vi ta in lite hästar och sköta om dom, sen fick vi kolla på en trav film "lär dig köra"! Den här gången slår lätt alla andra iallafall Nu är jag hemma och gör lite plugg / bloggar! :)
Tibbe
Här är den lille ponnyn :)

Kommentarer
Postat av: Josefine Persson

Nejj va söt! skulle oxå ville ha en liten ponny hemme, men får nöja mej med två hästar istället ;)

Svar: hihi ja :) det är inte min ponny men iallafall :D
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 22:35:46
URL: http://jooossans.blogg.se
Postat av: Emma - Tanneryttarna

aw, vilken sötis :)

fiin blogg!

Svar: hihi naw tack! :D
Sara Hermansson

2012-10-18 @ 18:06:23
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0