Det kallas I-landsproblem

Hade tänkt att plugga nudå eftersom min lärare sa att betygskriterierna fanns på fronter, men nej det fanns inte alls där. Roligt att vi har redovisning på hela 1800 talet på fredag och jag hinner knappt plugga imorgon eftersom jag ska rida lektion! Kan ju glädjas åt att jag typ har tre håltimmar innan redovisningen till att plugga dvs sluta 20 i 4 på en fredag = hemma 5 på en FREDAG?!?! ...  Hjälper inte att jag glömt engelska - glosorna också som är tills imorgon! ;) Ibland är man bra duktig!
Gjorde varm choklad istället som fick mig på braa humör haha, det var supeergott 

Kommentarer
Postat av: a

fin blogg :)

Svar: tack :)
Sara Hermansson

2012-10-24 @ 22:52:46
URL: http://annye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0