Det gick inte som planerat!!

Med uteritten. Det spöregnade och vi åkte moppe.. Så vi var skit blöta redan då vi kom till stallet, det hade liksom regnat igenom mina mjukisbyxor till ridbyxorna! Så vi sket i det.. Red istället Mingus i ridhuset och testade de andra sporrarna idag. Det gick inge vidare då han var springig typ hela tiden förutom i skritten!! Det enda positiva var att de var lite lättare att fatta galopp! Red lite utan stigbyglar och sånt, ställde utåt, övade främst på galoppdelen ur LC:2 programmet vilket inte gick sådär superbra speciellt inte i avbrottet! Men det kan inte alltid gå bra på ridpassen! Får tänka positivt för idag var FÖRSTA gången NÅNSIN ponnyn myste med mig i boxen.  Alltså han brukar gå runt osv när jag vill typ borsta och när boxdörren är på glänt försöker han alltid sno Maxis höpåsar, haha! Har bara myst med honom på gången förut då han typ sovit och jag kliat/masserat honom i nacken.
Idag kom han till mig sänkte huvudet och sov typ medan jag masserade honom i nacken och han bara sänkte huvudet! Nutteponny ♥
Hade verkligen sett framemot att rida ut idag.. :(

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Vilken fin häst du har! Ni passar superbra ihop! :)

Svar: åh tack så mycket :D
Sara Hermansson

2012-10-15 @ 22:23:50
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0