Äntligen hemma!

Ja ni hörde rätt.. Idag var det inte min dag, jävlaskitidiotdag rentutsagt. Börjar med att jag inte vet vet vart jag ska, så jag virrar bort forever alone och kommer försent. Sen så får jag en otroligt jobbig ponny att köra... UPP / NER med huvudet HELA tiden. Ni kan ju tänka er hur jobbigt det är att hålla i dom där tömmarna när händerna dras fram och tillbaka.. Sen så sa jag att min häst höll på så hela tiden ( det var ingen annan som gjorde så ) men då så sa ledarna typ inget. SNÄLLT!?! Nästa gång tänker jag INTE köra den hästen punkt slut! Vi körde slalom mellan koner och körde snett igenom i full fart. Efter vi kört fick vi tvätta alla sulkysar, dra och pumpa dom, sköta om hästarna, smörja och allt till klockan 5. Sen fick vi springa som idioter till bussen och missar den precis. Tar nästa buss och då åker jag direkt till Mingus och fixar alla hans grejer samt borstar o fixar. Han vilar idag alltså. Sen åker jag hem och är jättehungrig eftersom jag missade lunchen .... Så nu har jag precis ätit och så skriver jag om min skitdag. FML
Här är den lille jobbiga ponnyn

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Åh vad tråkigt :(

Svar: jappjapp :(
Sara Hermansson

2012-10-03 @ 21:16:07
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0