SIHS 2012

Ska ni gå på Stockholm international horseshow iår? Isåfall vilken dag? Själv kommer jag gå på fredagen med mitt gymnasium och IDAAAG kväll. Så om ni ser några grönjölingar med en sånhär tröja så är det vi. Ska kolla på dressyren och eftermiddagen på fredag, på kvällen kommer jag att gå runt i Söderstadion och shoppashoppashoppa all niight! Då kommer jag inte ha den där gröna tröjan längre haha. Ni får jättegärna komma fram och hälsa om ni ser mig! :)
                           ↓
Det närmar sig! TAGGA! Idag kommer jag inte ha på mig real tröjan bara fredag ;)
SITTER PÅ A LÄKTAREN IDAG OMG!! Mobilbloggning it is om det funkar att mobilblogga!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska dit på söndag! ♥

Svar: roligt :D kram! <3
Sara Hermansson

2012-11-30 @ 17:55:17
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0