Nothing can take you away from me!

Ska till skolan nu, Mingus går ut i sin hage som vanligt då det är "farligt" att han går med andra hästar. Det är bra att han rör på benet och eftersom han inte är halt är det ingen fara. Det var mest det jag ville säga, skriver om benet blivit mer svullet, mindre eller oförändrat sen när vi varit i stallet. Fick lite panik därigår när Erin ringde mig men det kunde ju gått 1000 gånger värre. Usch vill inte ens tänka på vad som kunde hänt.. Han hade lika gärna kunnat dra med sig boxdörren och blivit prejjad av den och benet hade ju typ pajjat då eftersom det satt fast. och då vet jag inte vad jag hade gjort.. 
Min andra halva, med dig vid min sida. Klarar vi allt. Det viktiga är inte en hoppträning nu i veckan, bara du blir bra så blir allt bra..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0