Mingus idag!

Idag så red jag på Mingus i ridhuset, först hade jag sporrar men sen var han så pigg så det behövdes inte! Stack lite smått i galoppen, jag måste bli bestämmdare och sitta kvar mer samt inte släppa ett skit på yttertygeln. Sen var han fin i övergångarna i skritt och trav tills det blev galopp igen! Sen fick Martina rida Mingus och jag trava av Juni lite, och gud vad fin han blev. Superfin! :)
Gammal bild. Jag känner på mig att det kan bli intressant på måndag när jag ska rida för Nina Bengtsson i en grupp med ca 7 hästar till i dressyr. Kanske slutar som på ridlägret haha då jag fick rida själv på en volt, han lär vara bra pigg alltså! Bra att jag kan få hjälp isåfall, plutte. Kommer inte rida något mer fram tills Nina träningen då Erin rider, fredag, lördag & söndag. Men jag följer med till stallet endå på lördag & söndag! :)
 
( Bloggen är inte det första som prioriteras då jag har varit i stallet och ska nu plugga till ett prov i sista sekunden såhär på kvällen därav den sämsta uppdateringen.. Har lite panik över alla uppgifter vi ska lämna in när man vill prestera på topp i dom speciellt i hästuppgiften.. Vilket jag kanske inte kommer att lyckas med! När jag får tid ska jag sätta mig och skriva inlägg! )

Kommentarer
Postat av: Martina

Fin-minge! Tack för ridturen, det var jättekul :)

Svar: tack själv vad bra då! :D
Sara Hermansson

2012-11-15 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0