Långa tyglar

Som Anna gissade på så testade vi på långa tyglar med Mingus idag. Han var pigg och duktig! Jag körde bara i skritt då det är första gången! Vi tränade på att byta sida när han skrittade, hörnpasseringarna samt förvänd öppna på långsidorna i båda varv där han skulle jobba på 4 spår. Tyckte det var roligt och det gjorde Mingus också! Tränaren var också jättesnäll och vi hoppas på att det kan bli någon mer träning! Det blev ungefär en timme, men Mingus hade massa energi kvar tillbaka i stallet dock var han väldigt duktig och koncentrerad på träningen. Så då blev det lite lydnad innan han fick gå ut! :)
Tänkte lägga upp lite mer info om långa tyglar lite senare, blev dock inga filmer / bilder när jag körde bara några få bilder utanför ridhuset ↑
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv. Tack din med!
Fråga gärna lite frågor i min frågestund, jag skulle bli suuuuper glad!! <3

Svar: åh tack :)
Sara Hermansson

2012-11-04 @ 14:26:09
URL: http://vanessawallderiin.blogg.se
Postat av: Sanna

Gud va fin häst :o :D

Svar: åh tack :'D
Sara Hermansson

2012-11-04 @ 17:24:22
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0