Gomorron

Faktiskt är jag glad trots att det är skola idag eller ja stall för min del. Det negativa är resvägen och att jag måste gå upp så tidigt. Varje gång får man släpa sig ur sängen, standard! Igår blev det inte så mycket gjort förutom det jag bloggade om, kollade lite på världscupen i hoppning solsidan och tog en fet powernap med Erin på två timmar. Trötta? Nej inte alls då! Nu hade jag tänkt att äta frulle och sen åka iväg till Solna ridskola. Hörs sen :)
Tänkte lägga upp ett inlägg lite senare om hästarna innan Minge och sen kanske kommer det upp ett roligt videoklipp där jag verkligen bjuder på mig själv! 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; nattstad var bra, men ville man tjäna pengar så var det inte det bästa. Man fick 1,2 ÖRE för varje läsare och där hade jag runt 5000-6000 läsare och för det skulle jag bara få 60 kr så det är liksom inte så nödvändigt, haha! Men sen så kändes det lite dött där, man kommenterar inte varandras bloggar, man svarar inte på kommentarer osv. Så det var lite tråkigt :/

MVH Amanda

2012-11-05 @ 07:16:54
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: Kerstin

Svar: Tack! Väldigt fina bilder här också! Är det din egna häst eller?

P.S. kommentera gärna svaret på min blogg för orkar inte gå in och se svaret på kommentaren här! ;D

2012-11-05 @ 08:16:13
URL: http://dressyrtrollens.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

Jätte fin häst

Svar: tack tack! :)
Sara Hermansson

2012-11-05 @ 14:20:13
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0