felicia gästbloggar!

hej alla saras läsare!
mitt namn är felicia och jag driver bloggen www.fillann.blogg.se :) jag är 11 år och rider på vallentuna rk.
jag är nathalies lillasyster ( www.granaryttarna.se )
det skulle vara kul om just du ville följa mig och min blogg.
just nu har jag precis påbörjat en frågestund så du kan kika in och lämna en kommentar om du vill veta något om mig.
om du läser i min header så får du reda på rätt mycket saker om mig! 
vill du göra länkbyte så kommentera eller smsa mig på kik: fffeliciaa
eller kanske vill du att jag ska blogga om något speciellt så skicka iväg en kommentar för det hjälper mig att underlätta bloggningen!
 
puss//felicia     (gamla bilder på mig)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0