Älska livet när man har studiedag! ♥

Idag är en bra dag! Ingen skola idag & imorgon. Ska passa på att rida ut på Mingus nu när det är ljust, har aldrig möjlighet till det på vardagar bara när det är kolsvart.. Men bara för att det inte är någon skola får man väll göra lite läxor som ligger och väntas på att lämnas in. Får försöka att beta av grejer så man slipper göra det i sista sekunden. Igår läste jag ut en engelska bok och skrev om ridpasset i min Riddagbok. Det som väntar är blandannat en hästuppsats och idrottsinlämning. Klockan 5 ska jag kolla på Natta när hon rider på Högvreten och sen ska hon sova hos mig! Man får passa på när man är ledig helt enkelt! ;)
Idag kommer bli en kul dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0