Vinnaren av minitävlingen!

Vinnaren hittar ni HÄÄÄÄR! Du kan maila din gästbloggning till [email protected]!
Gärna med bilder också! :)
 
Av 17 motiveringar så tyckte jag denna var bäst!
Jag har haft min blogg i ett halv år. 
Statistiken har gått lite blandat och jag skulle vilja sprida min blogg på ett bra sätt där "rätt människor" klickar in. 
Jag vill sprida glada tankar och peppande inlägg till ALLA. 
Därför skulle en länk vara en bit på vägen. 
Jag vill inspirera och peppa oss alla till en ny nivå. 
Du kan hjälpa mig och det här var min motivering.
 

Grym motivering med de rätta orden! Inte jättemycket text men det är innehållet som räknas. Inte den som skriver längsta ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej,
Jättekul att du tyckte om min motivering och förstog mina ord.
Mitt gästinlägg kommer starx till din mail.

Svar: Absolut! Har läst det och det var verkligen bra inlägg men bilderna funkade inte. Du får gärna skicka om de! :)
Sara Hermansson

2013-01-01 @ 15:39:39
URL: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0