Svar på kommentar

NI andra kanske också undrar när jag ska tävla? Det är iallafall:
Jag är också jättetaggad. Rider mot många duktiga ryttare
Rider min första LB:1 och alla har lika stor chans att vinna! Allt beror på dagskicket på sin häst och även dagskicket på ryttaren. Hur bra dom presterar just då! Även om man inte vinner får man inte glömma att ha grymt kul. Minns på förra tävlingen då jag tänkte " Det här kommer gå åt helvette" satt och garvade genom hela programmet för att han hade så mycket framåtbjudning. Förut hade han dött på banan, så det var sjuukt stor skillnad. Jag skulle inte brytt mig om jag hade kommit sist den gången för guud vad kul det var att bara känna att han ville verkligen framåt. Helt seriöst tippade jag på 57% på den tävlingen ungefär, fick en STOR chock när jag fick 67,1% trodde dom skojade med mig kändes som ALLA vägar var grymt slarviga förutom en 15 metersvolt, där jag fick en 8:a. Slutade endå bra på en vinst :''D
Taggad poniiii @ ärevarv

Kommentarer
Postat av: Aili

Lycka till i LB:1! :)

Svar: tack snälla :D
Sara Hermansson

2012-12-17 @ 18:30:58
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Postat av: AmandaB

SV; tack :)

MVH Amanda

Svar: Så lite :D
Sara Hermansson

2012-12-17 @ 22:16:41
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: Amanda

kommer vara fett cool och dundra in med hoppsadel o allt. funderar även på att köra något färgat schabrak, för att stocka ut lite till hahahah. känns jättebra att ponnym min är behandlad o jag kommer typ inte hinna rida något innan tävlingen o så ska jag rida mot alla er .... :/

Svar: ja körde samma förut, hoppsadel + tretorn haha ;) kände mig inte lite som en hoppryttare? Man får väll bara tävla med ljust schabrak på dressyrtävlingar? har aldrig tävlat LB:1 o min ponniii är galeeen ponny iblaand. kommer typ inte heller kunna rida så mycket om vi ska dra iväg med minge haha :D ääh, vi kööör och testar! ;D
Sara Hermansson

2012-12-17 @ 23:33:24
URL: http://teamshowjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0