Mysig ridtur på Brenna

Det blev en ridtur till Rittorp med sällskap av pappa&Sindri och min faster Susanna&Freyja. Jag fick rida på en unghäst, Brenna. En av Susannas bästa islandhästar, gångartsmässigt! Superfin var hon och väldigt mjuk att sitta på. Till en början var hon pigg och framåt, vidare mot slutet blev hon lite trött! Vi töltade, trava och galopperade i halvdjup snö! När vi kom till stallet så skulle vi hämta fölet i hagen som ska avvänjas från sin mamma Pokkadis. Så vi hjälptes åt allihop att ta ut dom. Pokkadis fick ledas i grimma och fölet fick gå med löst!
 
 <p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">Idag drar jag norrut till min farmor, farfar &amp; faster släkten på farsans sida.&nbsp;sindri &amp; kveijka är där iallafall. men kommer sakna mina älskade vänner&nbsp;:p ♥ jag &amp; kveijka på bilden :) hon har nog växt sen sist. lilla sötnosen &lt;3 igga mig!</span></p>
Gamla bilder på ett föl och Brenna några år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0