Julklappar ✓

Nu är julklapparna handlade för iår. En sväng till Stinsen blev det istället med Erin och Amanda! SÅ skönt, riktigt nöjd över julklapparna då dom är lite mer genomtänkta än förra året osv! Hoppas familjen & släkten blir glada över vad dom får av lilla mig. Nu är det bara att slå in lite allt! Sista fixet blir imorgon.
Minges aktivering idag var photoshoot och ridning i ca. 10 min. Jag skulle testa att göra flyinge knoppar som jag nyligen lärt mig så jag gjorde en, men fortsatte med hela manen. Så han fick ha knoppar! Det går ju dubbelt så snabbt när man bara gör med en toffs! Knopparna blev mycket snyggare också än vanligt för att vara mig! Bilderna kan dröja ett tag eftersom de är på Amandas kamera! ;)
Bild från instagram, länken på de som gissa rätt kommer sen när jag fixat bättre bilder på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0