Horseshow ♥

Fick en VIP biljett till idag av Sanna med Emelie, Victoria & Lalla, sjuukt nice! Så vi fick dom bästa platserna jag nånsin haft där man såg skitbra. Alla utgångar där hästarna galopperar ut osv på A läktaren rad 4 där alla pressfotografer osv satt! Shoppat för ca 4000 tusen skulle jag tro. Bild på allting kommer!!
 
Nu blir det inge mer horseshow för mig men jag är helnöjd och sjuukt tacksam till alla jag fått biljetter av till båda torsdagen, fredagen heldag och idag på familjematinén! 
Lite tråkigt dock att vissa shower var likadana ;)
Det dåliga för mig - SIHS: Var att jag såg Patrik Kittel men glömde att gå tillbaka dit sen.. och att vi skulle få gå banan på hoppningen.
 
Det bästa: Vip biljetten, shoppingen även fast man fick kötta sig fram som en idiot, och allt annat! 
 

 
Förresten så lever min mobil, den var i Lallas påsar hemma hos henne. Så jag får den på måndag! :D

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Va roligt att du såg oss! :D SIHS var grymt i år, vilket det alltid är haha :)

Svar: haha aa såklart :D
Sara Hermansson

2012-12-02 @ 14:35:54
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0