Håll hårt era vänner & uppskatta dom!

 Det är sjukt hur mycket skitsnack man får höra varje dag. Man får bara höra det dag efter dag. Idag fick jag ex höra att någon hade snackat skit om min kompis till min kompis bästis. Helt ärligt, vad är det för mening att snacka skit till ens kompis bästis? 

 

Mina framförallt bästa vänner är dom jag kan snacka om allt om. Jag litar på dom till 110% och vet att de aldrig skulle kunna snacka bakom ryggen på en. De stöttar mig i motgångar och vi kan skratta och gråta tillsammans.  Man ska hålla hårt om dom man älskar, de som ställer upp för en. Dom ger mig så grymt mycket. Inte bara minnen, utan de ger livet en mening. De får det svåra att bli SÅ mycket lättare. ALLA borde få ha en bästavän, ALLA borde få ha en dom kan snacka allt med. Men tänk då på att bete er som ni själv vill bli behandlade.

 

 Uppskatta era vänner till max.  Glöm inte att ni kan förlora någon närsomhelst. Det kan hända massa saker på en dag. Ni får tänka på att det man minst anar kan hända. Berätta för era vänner hur mycket dina vänner betyder för er. En sån liten grej som att bara skicka ett sms eller ett meddelande. 

 

Skit i dom dåliga. Behåll dom bästa som får dig att må bra.
Jag ser upp till mina vänner för att de är bra på så många olika sätt! 
 
Alla mina vänner som läser detta, tack för allt, för att ni bara finns och är bäst. Ta åt er! <3
Nu ska jag åka till stallet för att rida min fina ponny!

Kommentarer
Postat av: Tove Abelson

Sv: Förlåt för sent svar men tack så jätte mycket! :)

Svar: :D
Sara Hermansson

2012-12-18 @ 22:31:06
URL: http://abelson.blogg.se
Postat av: Fanny Järvå

Words på allt det där, klokt skrivet! Men tänkte bara kolla om du hade lust att vara med i min "minitävling" på bloggen? Skulle vara jätteroligt isf! Du hittar inlägget på första sidan, hoppas du haft en bra dag! Söt blogg btw och superfin ponny! :)
/Fanny

Svar: åh tack så enormt mycket! :D absolut!
Sara Hermansson

2012-12-18 @ 23:00:22
URL: http://www.fannyjillsusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0