DE BRANN!!!

Hann inte så långt i mitt pluggande förrens jag avbröts av min syrra som sa att det luktade rök i hela huset. & JA det gjorde det, fick lite panikångest! När vi kom in till köket så var det jättemycket rök och massa järn grejer överallt. Det var tydligen ett ljus som hade brunnit in i bordet, det hade glödit. Sen var också brandvarnaren paj! Om vi inte hade märkt då hade det börjat brinna på riktigt inom kort! Paniiik! Seriöst min fobi är typ att de börjar brinna och helt ärligt om jag hade hört brandvarnaren hade jag typ sprungit ut ur huset direkt och ringt 112. Haha sånn är jag!!
Nu tycker jag ni ska gå och kolla era brandvarnare såhär i juletid och släcka era ljus..

Kommentarer
Postat av: Amanda - En satsande tävlingsryttare

Men usch vad läskigt :o <3

Svar: jaa :o <3
Sara Hermansson

2012-12-06 @ 22:08:14
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0