Dagens hoppning!

Idag hoppade jag lillskiten Baldi som jag skrev tidigare idag! Vi hoppade på en volt vid A över ett kryss och en bom före och efter. Jag skrittade och ca. 3 m innan skulle jag trava så att han inte han öka upp farten då han bara hoppar på fart och vill helst av att springa snabbt över alla hindrerna! Men det fick han inte. En gång råka jag släppa lite på ytter och trodde väll att han skulle hoppa, men nejdå! Då smet han förbi och körde ner huvudet långt ner. SÅ var sjuukt nära på att ramla av!! Fick tillslut upp huvudet! Sen hoppade vi en liten bana i slutet på ett räcke, volten med kryss, oxer snett igenom och sen ett räcke till krysset. Det gick rätt bra endå vad jag tyckte. Han var inte så superkul att hoppa med tanke på att man var verkligen tvungen att ta tag i han för att få stopp eller styra mot väggen. Vilket inte alltid är så kul!  Hoppas jag får testa någon ny nästa vecka på dressyren. Har hittils testat 4 hästar på solna! :)
Efter skolan va jag med Amanda och Natta :D Amandas hundar fick träffa Tiesto min syrras hund! Nu är jag och Natta och vi kollar på lite saker och käkar popcorn & så. Natta sover här så ska vara lite social och säga hejdå idag för mig ;)
 
Kaye på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0