Tävling Botkyrka LB:1

Måste först säga att Mingus var sååå duktig idag. Han ställde upp på allt! Fattade galopp exakt då jag la till skänkeln, precis som det ska vara. Det hade inte kunnat gått bättre där vi är nu. Fast procenten var inte alls så bra! Ska skriva mer utförligt om det imorgon när jag har protokollet framför mig, var de nu har tagit vägen :/  Men hursomhelst så bryr jag mig inte om att de va låg procent då jag endå är sjukt nöjd. Den som vann låg på 72,07%, för att bli placerad behövde man få 67,24% lite hög procent för att bli placerad?  = grymma ryttare. Man brukar ju vinna på det ibland. :o De va endå många av dom ryttarna i LB:1 som skulle tävla LA:1 också!
Och min frånvaro på bloggen har berott på att mitt tidinställda inlägg låg fel och att jag helt enkelt inte hunnit blogga då jag och Natta har pluggat! Skulle kommit ett inlägg om målen inför tävlingen! :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du red JÄTTEBRA...grattis gumman, hoppas du känner att du gjorde allt du kunde. <3

Svar: Åh tack så mycket! :') <3 Jadå gjorde mitt och MInges bästa, i dagsläget hade det inte kunnat gå bättre. Vem hörde du det av? Vem är det som kommentera? :o
Sara Hermansson

2013-01-06 @ 22:51:17
Postat av: Tuuli Elmgren

Ni var såååå duktiga!

Svar: naw taaack så mycket! Du och London var också jätteduktiga!! :)
Sara Hermansson

2013-01-07 @ 08:26:35
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt!
Men jag vet hur det känns när det känns super bra inne på banan men procenten inte känns lika bra. Har hänt mig, fast då fick jag 54%.. Men det är ju inte procenten som är viktigast. :)

Svar: jaa allt kändes verkligen bra! Exakt! Ska inte haka upp mig på det. var fortfarande MER ÄN NÖJD över ponnyn :'))) han var helt enkelt bäst även om jag var väldigt nervös!
Sara Hermansson

2013-01-07 @ 13:12:46
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; :D

2013-01-07 @ 13:50:33
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Alida Strange

Tycker din polle är riktigt fin!

Kram

Svar: åh tack :) kram!
Sara Hermansson

2013-01-07 @ 17:27:33
URL: http://alidastrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0