Skolan idag

Nu sitter jag på lektion och har inget att göra för att jag suger på engelska. Vi ska översätta massa texter men jag ska göra det hemma istället. Så nu har jag 50 min på mig att blogga lite smått. Tänkte berätta om dagen i skolan för ovanlighetens skull. Lite konstigheter och kommentarer som vi sagt & gjort. Imorse så trodde jag källa på engelska source var korv eller sås. Ja ni hör ju hur dålig jag är på engelska ;) 
 
För övrigt ska Erin rida lektion på Mingus idag, så jag ska inte åka till stallet alls!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja! :D haha. Men det är som jag i matte, trögast i klassen. Alla har vi våra svaga ämnen :) Är du godkänd?

2013-01-15 @ 16:23:09
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0