Lämnar denna blogg bakom mig!

Det har tagits en del beslut med bloggen och mig. Det är så att jag kommer ingen vart med denna blogg mer än de läsare jag redan har. Har varken tid eller ork till att sitta och hålla en hel blogg med färsk uppdatering hela tiden. Därför har jag nu beslutat att börja blogga med min allra bästavän Nathalie Persson som tidigare har bloggat på en annan blogg granaryttarna.se.
 
Vi känner varandra utan och innan och kommer tillsammans att driva en rolig blogg med mycket humor men samtidigt allvar, motgångar och framgångar! Det kommer bli extra kul då vi går i samma klass och allt. Vi har redan ordnat och planerat nästan allt i minsta lilla detalj! Vi båda är taggade till max. I timmar har vi suttit och fixat samt strukturerat inlägg som ni kommer få ta del av.
 
Det var helt enkelt dags att gå vidare nu! Det är det här som har varit hemligt som bidragit till den dåliga uppdateringen, insperationen till den här bloggen har varit på noll enda sen vi tog beslutet. Har därför skrivit ner massa andra inlägg till andra bloggen samtidigt som jag ej velat publicera här. 
KOLLA IN BLOGGEN HÄÄÄÄR eller klicka på bilden!  
Ligger även ett videoinlägg uppe nu där vi presenterar oss lite snabbt! 

Kommentarer
Postat av: Tussie

:(

2013-01-26 @ 13:16:28
URL: http://Londonryttaren.se
Postat av: Kajsa

Tävla om ett valfritt smycke i bloggen, väldigt enkla regler!


http://kajzas.blogg.se/2013/february/tavling-i-samarbete-med-glitterboxense.html#comment

2013-02-10 @ 11:15:31
URL: http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0