Gårdagens uteritt med Elin & Nocke

Igår sket jag i att trimma ridhus. Elin fråga om jag ville rida ut med henne och jag ville. Gillar inte att rida ut själv så mycket mer än på slingan då han brukar vara jättetittig när jag rider själv ute. Idag red jag på andra sidan  och mötte Elin där. I början var han lite spänd och när vi hade gått över stora vägen så börjar han sparka bakut. Tur att han lugna sig sen! Det var jättehärligt och vi red en asmysig runda där jag aldrig har ridit. Mycket skritt och massa snack! Blev även trav och helt ärligt har jag aldrig suttit på Mingus när han travat såådär! SHIIT bara flög fram i högt tempo dessvärre! Sen blev det härlig snögalopp med taggade pållar. Allt var såå kul förutom att man frös lite om händerna. Asrolig uteritt! Bästa på väldiigt länge :D Mingus diggar uteritter mest av allt! Hoppas vi kan göra om det här snart igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bästa! Tack för en asmysig uteritt, vi måste göra om det bästa du :)<33

Svar: tack desamma jaaaa :D <3
Sara Hermansson

2013-01-24 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0