Ett svårt val

Ett riktigt svårt val var när vi tog beslutet att släppa Danny Kaye. Vår foderponny vi hade för ev köp! Tillslut övervägde det med att vi skulle växa ur honom väldigt snabbt eftersom han både var nätt i kroppen och rätt liten. Men var det värt att lämna sin bästavän frågar man sig? Jag skulle säga ja, om hästen hamlar i rätt händer och blir bra omhändertagen ska man inte behöva oroa sig. Det är ett stort steg att gå vidare från sin häst men också ett steg till att ta an nya utmaningar eventuellt och utvecklats mer inom sin ridning. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så du ska sälja honom? :( åh, ni var ju så fina! men du: satsa på dressyren, för min skull?!
Är det samma häst i headern? Förlåt, men det ser ut som två olika!!

haha, dåså! :D fast jag har E i matte&tyska också :D

Svar: nejnej, aw tack <3. Det är Mingus som är i headern! Kaye är på bilden haha! Dom är jättelika! :D men du såg rätt!
jaja har typ E i mycket :D
Sara Hermansson

2013-01-15 @ 19:19:15
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Malin

Tack! För att du fattar hur jag tänker! ;)
För bara för att man säljer sin häst behöver det inte betyda att man inte gillar den. Alltså att man ska kunna sälja sin häst pga av att man är för lång, klar med hästen, att hästen och ryttaren inte vill samma sak osv.
Oj, jag rörigt det blev. Men hoppas du fattar, hehe ;)

Svar: exakt! :D jadå det är klart! Sen får man inse också att hästen kan ha det lika bra hos nån annan ;)
Sara Hermansson

2013-01-15 @ 20:46:06
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0