Åsikter, skitsnack, "tror man är bäst & vet precis ALLT"

Så äckligt mycket skitsnack hit och dit i den här hästvärldens lilla bubbla! Vi hästmänniskor borde vara värst med att alla gör på sitt sätt och tror att deras sätt är "bäst". Det finns så många olika sätt och så mycket att lära. Jag tar bara åt mig mer eller mindre och testar mig fram och sen tar jag det som funakr bäst. Tränar för olika tränare och många säger olika saker! Har träffat på många hästmänniskor, hört mycket skitsnack löjligt mycket. En olycka där ingen brydde sig knappt :s
(ska inte gå in på mer detaljer) Personer som bossar över andras hästar, herregud varför ska man lägga sig i andras grejer om det inte är i "hjälpande syfte" och INTE går över gränsen.

 Lite utdrag från mig..
"Gränsen att redan gått för längesen, det var knappt vi som fick välja vad vi skulle göra och när vi skulle göra det med en ponny VI hade ANSVARET för som VÅRAN egen, grejer skulle ifrågasättas hela tiden! Varför göra så? Gör såhär istället, NU I EFTERHAND kokar jag av ilska när jag tänker på det... FYFAN vi stod och tugga skit dagligen, tog emot det och svalde skiten.
Jag vill inte veta hur många som skulle klagat på denna bilden. Men man får tänka på att JAG har gjort ett val, JAG har fått tillåtelse av mina föräldrar till detta DENNA gången. JAG valde att rida utan hjälm för EN GÅNG. MITT VAL som INGEN behöver lägga sig och där sätter jag en STOR PUNKT!
 
say what you want, but i don't give a fuck

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Svar: Tack detsamma sötis!<3 Super fina bilder :)<3

Svar: åh tack :)
Sara Hermansson

2012-11-27 @ 15:22:07
URL: http://tuuliz.blogg.se
Postat av: Malin

Bra sagt! ;)

Svar: tack :D
Sara Hermansson

2012-11-27 @ 20:25:53
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0