Julafton

Började med en uteritt på finaste Mingus, kravlöst på slingan i full galopp barbacka. Kan det bli mycket bättre? 
Mingus var superglad hela tiden! Red dock bara en halvtimme för sen åkte vi hem så duscha jag och sånt innan vi drog till min morbror. Där blev det mat och kalle anka för att sen äta ännu mer mat haha. Fick julklappar jag ville ha bland annat får jag välja en ny ridhjälm. Fett glad! Sen lite andra grejer. Men somsagt jag har redan allt jag vill någonsin velat ha. Min fina Mingus <3
Nu blir det julaftonsmys med Vickan & kladdkakan. Har spelat in en videoblogg på svar på frågor.
Wellwell får se om den publiceras, kommer ju döö. ;)

 
Tankar går till alla som på något sätt inte får fira jul med sina nära & kära, hemlösa m.m. Alla som har förlorat någon.. Känner mig så extremt ego när jag skriver om julklappar oskit. Tänk dom som inte ens får julklappar :(

Kommentarer
Postat av: Linn - foto och vardag

Du har himla fin blogg! :D

Allt bra idag förresten? :)
Lust med ett bloglovin byte?

Svar: tack snälla! :D
jadå , säg till när du börjat följa mig bara!
Sara Hermansson

2012-12-25 @ 10:00:22
URL: http://linnhalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0