Lugn dag

Idag har det varit en lugn dag för mig, hade dock ett prov i engelska att göra så fick sluta lite senare. Annars har jag väll suttit inne på datan bra länge. Kollat massa bloggar, de gamla vanliga! Kollat upp en del grejer som antagligen ni får veta med tiden. Annars har jag väll lagat mat åt mig själv för första gången på länge. Jag är väldigt påhittig när det gäller mat för jag lagar nästan samma varje gång. Nu hade jag tänkt att rycka upp mig och storstäda rummet innan jag lägger mig, det ser ut som ett helvette rent ut sagt! Ingen mer bloggning idag. Laddar upp bloggen inför imorgon helt enkelt! Mingus blev riden av Erin i ridhuset ala dressyrpass! Hade gått fint :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0