Är det bara jag? Inspoo tack!

Är det bara jag som känner att de flesta ponnyryttarna sattsar på hoppning. Om man sattsar på dressyr är man hopprädd. Jo men nästan så. Inga dressyrponnyryttare tar knappt någon plats! Jag själv följer många bra bloggar, och så men det jag söker att läsa är någon riktigt duktig ponnyryttare som rider dressyr. Iförsig finns det endel bloggar jag läser med duktiga dressyr ponnyryttare bland annat här och här. Tar gärna emot tips om dressyr ponny ryttare som sattsar högt eller tävlar högt! Vill ha inspiration från dom! Vet att det finns massa storhäst dressyrbloggar, det finns det gått om. Men just ponny!
OM endå de här hästarna kunde dela med sig lite av steget till Minge ;)

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Liinadolk.blogg.se är en blogg jag läser, handlar om en tjej som tävlar elit nivår i dressyr och har flera fina ponnyer!

Svar: aha okej tack för tipset :D
Sara Hermansson

2013-01-21 @ 18:34:33
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: elin sundgren

Vilka härliga bilder!

Svar: tack :)
Sara Hermansson

2013-01-21 @ 18:47:12
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se
Postat av: Emelie

Håller verkligen med! Känns som om hoppning så fort någon tävlar L:A så är den hur stor som helst! Sedan finns det folk som tävlar L:A dressyr och de är typ "dåliga" hahah. Nej, men tycker dressyren borde träda fram som Kittel säger :)

2013-01-26 @ 13:25:18
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Paulina Molander

Håller med! Jag tävlar både dressyr & hoppning på ponnysidan, dom få gångerna man vart med i tidningarna är p.g.a hoppningen fast det har gått bättre i dressyren, jag vart DM mästare, championatssegrare och massvis med vinster men det har aldrig synats..

P.S Kolla bloggtävlingen, du kan vinna presentkort på 500 kr!

2013-06-20 @ 18:30:35
URL: http://paulinamolander.webblogg.se
Postat av: Elin Andersson

Mina kompisar har en blogg där dem skriver om sitt häst liv. Nattstad.se/emmaochmoa

Den tycker jag är bra och läsa:)

2014-04-03 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0