5 Saker ni kanske inte visste?

* Jag har aldrig varit hopprädd!
 
* Jag stretchar Mingus efter VARJE ridpass! Har varit undantag någon gång men det händer inte ofta.
 
* Det stod en gris i mitt förra stall!
 
* Jag har egentligen blondt hår
 
* Har miljaaaarders bilder på andra människor från ridskoletiden! VI fotade seriöst nästan varje ridpass, med sånna här typiska ridhus bilder haha!
 
 
Provridningen av Tambo!
foto:@busfroe
<div style="text-align: center;"><span style="font-size: small;">&nbsp;<span style="font-size: medium;"><strong>F&nbsp;</strong>R A</span>&nbsp;<span style="font-size: medium;">S&nbsp;S&nbsp;E!&nbsp;:)</span><br /><br /></span></div><strong><span style="font-size: small;">&nbsp;bilder från hoppspecial med yoker ♥<br />
&nbsp;</span></strong><span style="font-size: x-small;">foto: <a class="bold userLink" href="http://dayviews.com/busfroe/" onclick="bdb.ajax.loadContent('/busfroe/', 'busfroe');return false;" name="busfroe" target="_top">@busfroe</a> :)</span>
Jag & Tambo, Grisen, Jag &Hagens Yoker. Min lilla favorit på ridskolan! Jag & Mitt blonda hår också!
 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; tack så mycket! :)

2012-10-02 @ 15:20:21
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: Alice - bilderbyalice

sv: tack sötis, allt bra?

Svar: ja det är jättebra! självdå? :D
Sara Hermansson

2012-10-02 @ 15:38:35
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0