Varför göra en så stor grej av det hela?

Jag fattar inte varför alla gör så jävla stor grej över Nellies inlägg, ni alla vet kanske vilket jag menar. Annars så finns det här. Om det vore en annan tjej på 12 år som skrev det här på sin blogg med sina 10 läsare hade ingen brytt sig.  Kanske hade 1 av sina 10 läsare kommenterat om ens det. Men nu för att Nellie lägger upp det med typ 100 000 läsare blir det världens grej. Folk skriver massa dumma kommentarer hit och dit.
Tagga ner och varför bry dig så jävla mycket om vad någon annan tycker? Tycker det bara är slöseri på tid! Låt henne tycka vad hon vill, tycker du att det är det helt konstigt. Fine vad ska du göra åt det? Det är fortfarande hennes åsikt, hennes tankar.
Var tvungen att skriva det här för jag blir så sjukt irreterad när folk gör en så himla stor grej av en text och typ hatar den personen för att hon säger vad hon tycker! Jag fattar inte varför man överdriver och skriver ex "Nu ska jag rida min cirkus häst" efter hennes inlägg har sett de på massa bloggar.
Och tänk på vad ni skriver, ni kan faktiskt bli anmälda om ni skriver nått riktigt idiotiskt, så himla onödigt bara.
Med det här inlägget håller jag inte med vad hon skrev.
Det jag vill få ut i det är att alla ska sluta bry sig så jävla mycket! 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Nu gjorde du ju också ett inlägg om det haha ;) Saken är det att hon inte är tjejen med tio läsare utan tjejen med 100000, jag hade kommenterat likadant oavsett bloggare, men att de orden kom från henne var ju ännu knäppare. Och alla har ju olika åsikter, precis som hon har sin så har vi våra :))

sv: Tyvärr, gör inte länkbyten!

Svar: Yes jag vet! Inte för att göra ett svar på tal utan varför folk skulle göra värsta grejen av de! Eftersom de flesta antagligen redan vet om de och redan 1030403020 folk har kommenterat / lagt upp svar på tal så ville jag bara skriva min åsikt kring det här och inte ang inlägget. Menade inte på nått annat sätt tyckte även också det hon skrev var väldigt långsökt / konstigt eller vad man nu säger! :) okej tack endå!
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 20:39:36
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Amanda

Fast jag tycker man ska bli förbannad och säga till och prata om det. Då en tjej med så många läsare kan hon påvärka så många tjejer genom att skriva sådär. Skulle man inte ifrågasätta saker i samhället skulle man leva som robotar i en diktatur. Man ska ALLTID säga vad man tycker och argumentera emot om något är fel (:

Svar: ja men jag fattar inte varför man ska vara så otrevlig när man ifrågasätter som vissa är iallafall :)
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 20:51:29
URL: http://granaryttarna.blogg.se
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Ah precis! Jo men många blir väl upprörda när hon skriver som hon gör, speciellt när hon skriver fullständigt fel och illa. Men det är ju också bara en åsikt :))

Svar: aa det är sant :)
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 20:52:32
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Tycker som Amanda, man borde ta upp det med henne för yngre tjejer som läser hennes blogg får absolut inte tro att NH är något dåligt bara för att Nellie tycker det. Men dels håller jag med dig, det räcker med att någon säger till och inte alla!

Svar: aa :)
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 21:14:53
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Sv; Tack! Och som pricken över i:et så hade vi redan bokat biljetter till fredagen, och de jag vann var till lördagen så nu ska jag gå två dagar! :D Skulle aldrig haft råd annars! Och så får jag se ponny küren <3

Svar: åh vad roligt!! :D ska också gå på fredagen!! :D
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 21:50:45
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Ella

Hej,
Fin blogg:)
Ridet du ofta?
Klicka gärna in på min blogg :)

Svar: tack så mycket :)jag rider ca. 3 gånger i veckan på min ponny och 1 gång på ridskolan med mitt gymnasium, själv då?
Sara Hermansson

2012-10-17 @ 22:44:42
URL: http://teametella.blogspot.se
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Sv; Haha nu kom jag på att jag ska gå alla dagar :o

Svar: vaa ofta? :O
Sara Hermansson

2012-10-18 @ 06:53:05
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Malin

Håller med dig ju. Varför bry sig vad andra tycker egentligen ;)

Svar: aa ;)
Sara Hermansson

2012-10-18 @ 19:45:00
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0