Vad som kommer hända när (om) du och Erin växer ur Mingus

Det här är en lite genomtänkt fråga fast vi vet inte exakt hur det blir. Jag fyller ju 18 om två år och då beror det på hur jag känner om jag vill fortsätta rida Mingus eller gå vidare på storhäst. Det där låter ju hemskt men ni kanske fattar. Då får Erin som då kommer vara 16 år överta Mingus, vi kommer fortsätta äga honom bara att Erin kommer ta över ansvaret. Jag kanske hjälper till med honom då och då så jag fortfarande har en del kvar? Har ingen aning om hur jag kommer göra när jag blir 18 men det får man se i framtiden! Planen är att Erin ska ha Mingus tills hon också blir 18 och sen kanske han säljs tillbaka till hans gamla ägare om dom vill det! 

Menar du att vi blir för långa osånt så tror jag inte det kommer att hända. Då vi inte kommer växa nått mer typ ;)
Min fina 16åring! Tipsat av Elin (utan blogg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0