The best I ever met!

Gårdagens lektion: Gick superbra! Först gjorde vi skänkelvikningar vilket blev bra! :D Vi övade på galoppfattningar och i början gick det inge vidare. Han fattade inte galopp utan att rusa förrän vi tog spöt vid yttersidan. Sen efter det skjöt han iväg i galopp så fort jag la till skänkeln med eller utan spö!! Åh det kändes som han väntade på mer galopp! och verkligen ville! :') Sen red jag igenom programmet, lite slarviga vägar men bästabästa gången jag ridit programmet! Övergångarna i skritt och allt var väll bra men att han fatta galopp på EN GÅNG var bäst! :'D Dock råka det bli ett galoppombyte mitt i allt vet inte hur han / jag lyckades hahaha! :)
 
Dagens ridpass var lite skänkelvikningar, utåtställa. Känna på lite oså! Sen testade jag galoppen och det var lite klurigt i början men sen när vi FICK till det! Då blev det bra!! Massa beröm till ponnyn! Efter galoppen var han ganskaa pigg :''D
 
Förresten gick väll redovisningen helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0