Svar på en kommentar!

Svar: Tack snälla! Hade ingen bild från när det gick dåligt igår på träningen annars hade jag delat med mig! Men grejen är att jag vill inte att ni ska tro att det alltid går helt perfekt för det gör det inte! Ni får inte tro att jag "gömmer" undan det dåliga. Med min blogg vill jag visa motgångarna & framgångarna!
Vi ska debutera LC:2 i dressyr och hoppa 70 cm i hoppning! :)
 

Här har ni failklipp ni kan skratta åt om ni så vill! Det har jag gjort! ;)
Om man inte kan se det dåliga kan man inte utvecklas lika bra! Därför tycker jag det är så bra när någon filmar mig så jag kan se hur jag rider osåvidare, vad jag kunde ha gjort bättre oså på ex tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0