Nu taggar vi stallet!

Har varit vaken sen 10 men vi åt inte frukost förrens ett tag sen, så nu ska vi åka till stallet, jag och Natta. Erin är sjukis så jag rider Minge på utebanan tror jag! Natta och jag hade tänkt att fota varandra. Bilder kommer upp på bloggen ;) Får ta tag i att rida ut imorgon & mer nästa vecka!! kväll har jag inget planerat än så länge, så får se vad jag hittar på! :D
Åh vad jag vill skaffa nya matchande snygga dressyroutfits! De enda "snygga" vi har är marinblått.. :( 
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Haha jag har supermycket dressyroutfits ;p

Svar: åh, gee mig! haha :)
Sara Hermansson

2012-10-13 @ 14:20:12
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0