Min dag i text & bild!

Alla bilder är klickbara!
Åkte till Solvalla med Johanna & Paulina. Då sprang jag och Paulina upp för den där extremt långa rulltrapppan. Den stod stilla också haha. Kändes jättemycket i benen när man var uppe för typ halva! Benträning haha ;)
 
Sen så åt vi där på the sweet onion alltså på Solvalla och man fick välja mat. Det var faktiskt gott. (y)
Klockan 1 började det, så då fick vi hästarna. Den här gången fick jag Jozze som ni ser på bilden. Vi kördes somsagt i skogen på en körslinga. Supermysigt! Jag var bara lite trög.. Fattade efter några varv att vi körde runt på samma stig hela tiden haha.
 
Kommer inte riktigt ihåg vad vi sa men ungefär såhär typ:
Jag: "Va ofta vi är här igen?"
Elin börjar skratta. "HAHAHA kommer du på det nu?"
Så börjar jag skratta också, haha fett trög!
 
Men vi körde runt där väldigt många varv kändes det som, det gick finfint. Jag var sist i ledet och min polle var duktig! Då vi kör in i stallet fick inte Lalla & den minsta ponnyn plats, haha! Så söta! (se sista bilden)

 
 
 



 

Kommentarer
Postat av: Mirra - Hoppryttare

Tack för din kommentar :D

2012-10-10 @ 20:35:31
URL: http://mirrmarika.blogg.se
Postat av: alma

Sv: Tack desamma:)

2012-10-10 @ 20:54:55
URL: http://www.bananpalm.blogg.se
Postat av: julia

Hej, haft en bra vecka hittills?:D
Kram

Svar: jadå :D
Sara Hermansson

2012-10-10 @ 21:49:36
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Hedda

Visst gick du på realgymnasiet? Kan du inte skriva vad du tycker om skolan osv? Skulle vara lite intressant :D

Svar: visst kan jag det :)
Sara Hermansson

2012-10-11 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0