Lisa-lektion

Idag red jag ju lektion för Lisa! Det gick faktiskt superbra tyckte jag, Mingus var väldigt fin vissa stunder och med på allt! Vi övade på massa korta diagonalar ur LC:2an och lite ridvägar därifrån. Övade också på motställning och diagonala hjälperna eller vad det nu hette. Haha men iallafall efter det blev han ännu finare! I slutet red jag igenom LC:2 men då fick Lisa säga var jag skulle oså då jag inte kan programmet! :D Men det gick superbra, blev självklart lite missar och så! Men man kan ju inte rida det första gången? Känslan under lektionen var på topp! Känns som att jag och Mingus utvecklas mer och mer för varje gång! Jag rider Mingus bättre och Mingus blir bara finare. Det går bra nu, vi är inne i en jättebra period! 
Det var en av dom bästa lektionerna vi ridit idag! Natta var så snäll och fotade/filmade lite! Så film och bilder kommer! :D
Bild från idag! Natta sover här idag, så vi ska ha lite bästismys och kolla på solsidan & partaj ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kul att lektionen gick bra! Det är härligt att vara inne i bra perioder! :)

Svar: ja verkligen :D
Sara Hermansson

2012-10-07 @ 19:38:54
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Tussie

Låter härligt!

Svar: ja :D
Sara Hermansson

2012-10-07 @ 22:29:54
URL: http://Londonryttaren.blogg.se
Postat av: Anna

Fin form

Svar: tack :)
Sara Hermansson

2012-10-08 @ 20:35:38
URL: http://tintinryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0