Kan inte sluta le!

Åt min ponny! Idag var en sånhär mysig stallkväll, med den bästa ponnyn. Mys <3
Han får överraskar mig bara mer varje gång jag rider honom nu för tiden! Åh även fast jag red dåligt idag orkade inte anstränga mig jättemycket, hade inga sporrar så var inte lika lätt oså, sen var jag trött och allt. Men ponnyn ville verkligen, hade massa framåtbjudning. :') Så sjukt söt när jag höll på att förbereda galopp så väntade han på skänkeln flytta ut baken och in baken för skänkeln lite haha sen när jag la till galoppskänkeln fatta han direkt! Idag var ett sånt här pass då vi red runt i alla gångarter, tränade inte på nått speciellt. Red bara och ställde utåt lite hit och dit i båda varv, halter, galopp snett igenom, raka spår bland annat. Bara körde och red till musik, så underbart! Åh vad rolig han var att rida! Efteråt pyssla jag om han länge, masserade hans nacke lite och hals, stretcha, sen pusstränade lite! Så extremt söt när han gör puss.
Är fortfarande så glad och inser att ponnyn är bara för underbar! Tårögd :')
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va roligt! :)
Det är så underbart när allt stämmer och ponnyn går bättre än bäst!
Mingus är super söt btw ;)

Svar: verkligen! :D ååh, antar att han tackar? tycker jag med hihi :D
Sara Hermansson

2012-10-11 @ 22:33:51
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Gud vad kul här också haha (;

Svar: jaa :D
Sara Hermansson

2012-10-12 @ 07:02:55
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0