Gårdagens lektion "Mellan himmel & helvette"

Som jag skrev tidigare lite kort om lektionen imorgon var den verkligen blandad!Den gick inte ut på så mycket mer än att få Mingus "fin". Då han bråkade mer än halva lektionen och vägrade ställa innåt (kan ha varit pga att jag testade en ny sporre där jag kommer åt han mer, därav blir han sur) För med kulsporren ignorerar han ibland skänkeln.. I slutet de sista varven blev han verkligen fin! Då sa Lisa att han verkligen var suuuperfin! Han bärde sig själv jättefint osv! Ibland undrar jag hur det hade sett ut om jag inte hade ridit för Lisa, hon är så grym! 
 Grejen är att Mingus är oförutsägbar som de flesta hästar kanske? Man vet aldrig hur han är, vissa dagar (då man ställer krav) så gör han allt man ber om typ! Medan andra är han pain in the ass! Ska bli kul att "se" hur det går på lördag då!
Vårat prat i slutet av lektionen om tävlingen nästa helg.
Linn var med och fotade lite!

Kommentarer
Postat av: linn

världens finaste <3

Svar: aaaw tack <3
Sara Hermansson

2012-10-22 @ 15:05:37
URL: http://swarowski.blogg.se
Postat av: Malin

Han ser fin ut på bilderna :)
Vilka klasser ska du tävla i helgen?

Svar: åh tack, skriver ett svar på bloggen som kommer upp snart <3 :D
Sara Hermansson

2012-10-22 @ 20:06:34
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0