Tagga stallet!

Snart ska vi åka till stallet och ponnyn. Massa fix inför morgondagen och bara stallmys. Tar med mig kameran och fotar Erin  & Minge lite smått så det kommer bilder från dagen ikväll! Uteritt står på schemat! Imorgon blir det pay and jump med Erin och Mingus på Fornboda där jag prakticerar. Jag är taggad på att följa med och peppa dom & fotta och filma. Har inte några höga förväntningar med tanke på hur det varit förut. Hemma gick ju kanon men det är nog en annan grej! Hoppas att dom kommer runt och att Mingus tycker det är kul!
Är det någon annan som ska dit?
Fick tillbaka blogginspirationen jag gått och väntat på ett tag, nu kör vi!
För att nå toppen - Måste du nudda botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0