Sånt jag stör mig på.

1. De som skriver smileysar i varje mening.

- Det ser bara fult och löjligt ut, okej men EN smiley men man behöver ju inte skriva 10 st i ett inlägg?

2. Alla som tror att dom vet allt, tror dom är "bäst", "smörar"

Blir såå trött på det. Varför?

3. De som inte kan glädjas åt andras framgång

Behöver väll inte förklara vad jag menar med det.

4. Personer som klankar ner på folk.

Inte okej nånstans.. Okej med konstruktiv kritik men annars så taskigt.

Va med dom du mår bra med och dom som gör dig glad!

Mina vänner är dom bästa <3

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med :)

Svar: :)
Sara Hermansson

2012-11-17 @ 20:23:54
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0